JA Mero - шаблон joomla Новости
U savremenom svetu, u kojem funkcionalnost, kvalitet i cena proizvoda i usluga nemaju više odlučujuću ulogu u izboru proizvoda, a inovacija najčešće može u roku od dve nedelje da se imitira, dugoročni uspeh kompanije zasnovan je na njenoj sposobnosti da pruži sjajno iskustvo potrošačima. Zbog toga, zadovoljstvo potrošača uslugama postaje sve značajnija globalna mera uspešnosti poslovanja kompanije. U nastojanju da našim partnerima ponudimo što bolji kvalitet istraživanja, Faktor Plus je 2015. godine potpisao ugovor o saradnji sa ACSI, vodećom istraživačkom kućom u svetu u oblasti poslovnih istraživanja i analize iskustva potrošača sa sedištem u SAD. Faktor Plus uspešno posluje u Srbiji već 20 godina i u tom periodu sarađivali smo sa mnogoborjnim kompanijama, bilo kroz ad hoc istraživanja, kontinuirana istraživanja, streški marketing ili savetovanje. Kroz proces licenciranja našoj organizaciji postala je dostupna stručna podrška, metodologija poslovnog istraživanja koja osim različitih modela obuhvata i više od 150 upitnika namenjenih različitim industrijama i državnim službama, naučna i stručna literatura, kao i podaci drugih licenciranih partnera ACSI, koji posluju na tržištima kao što su SAD, UK, Brazil, Indija, Saudijska Arabija, Južna Koreja, Turska, Singapur i mnoga druga. NCSI predstavlja meru zadovoljstva potrošača nacionalne ekonomije i primenjuje se na 4 kontinenta, te predstavlja klasičnu meru za benchmarking, ali i svim kompanijama koje su NCSI partneri omogućava uvid u različite podatke koji kompaniji daju informacije o njenoj kompetetivnoj poziciji na nacionalnom i globalnom tržištu. Zbog toga, NCSI metodologija predstavlja vodeću meru ukupnog iskustva potrošača određene zemlje i kompanijama nudi pouzdan i sveobuhvatan način merenja koji pokriva širok spektar iskustva potrošača. Multidimenzionalnost modela omogućava detaljan opis iskustva potrošača i precizniju predikciju poslovnog uspeha kompanije u odnosu na unidemnzione mere. U cilju maksimizacije prediktivne vrednosti, osnovni NCSI model konstruisan je tako da obuhvata različite CSM (customer satisfaction matrics): -Mere orijentisane na prošlost (očekivanja potrošača); -Mere orijentisane na sadašnjost (percipiran kvalitet, zadovoljstvo potrošača); -Mere orijentisane na budućnost (lojalnost potrošača). Primenom ovog, i drugih naučno zasnovanih metodologije želimo da kompanijama koje posluju u Srbiji i regionu obezbedimo precizne i objektivne podatke koji mogu da vode razvoju uspešnih poslovnih politika.